gårdagen

tja som ni fick chansen att veta i förra inlägget så är inte livet alltid en dans på rosor, men jag menar - hur skulle livet se ut om allt alltid var som en dröm? nä lite motgångar måste man ha... så nu ska jag ta tag i det här på riktigt.

men för att höja positiviteten en aning så vill jag berätta lite om gårdagen som var förbannat rolig! det var som sagt welcome party för oss studenter på en klubb här i London. vi slutade skolan halv sju, åkte hem till marita (som för övrigt bor sjukt fint och mysigt.), åt amazing middag & efterrätt à la ollaanP. när klockan började springa iväg tog vi vårt pick och pack och åkte till klubben där det var riktigt mycket folk och vi hade riktigt jävla kul måste jag säga! jag lyckades till och med ta rätt nattbuss hem själv, en klapp på axeln till moi! för att sammanfatta det helt enkelt : en sjukt bra och rolig kväll !

mer bilder kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback