When you have a bad day

... idag är ingen bra dag. ni vet en sån där dag då man bara vill ligga i soffan framför teven och inte göra någonting? när man borde plugga men allt man gör är att uppdatera Facebook hundraelva gånger för att se om det kanske ... KANSKE har hänt nåt nytt sen de senaste 5 sekunderna. när man går och är sugen på något sött hela tiden. när man går runt och är arg på sig själv för att man äter för mycket eller för fel. eller när man ångrar att man skippade gymmet för att plugga. man var ju ändå inte så duktig som man tänkt sig. icke att förglömma är det en sån där dag man bara vill klippa av sin jävla lejonman till hår. idag är en sån dag då jag till och med tycker att "we no speak americano" är bra, och genast blir lite nostalgisk utav det. dessutom verkar alla på tåget lukta illa ... suck, idag är ingen bra dag och det hjälper ju inte direkt att vädret suger.om cirkus 20 minuter befinner jag mig i skolan där mina fina brudar kanske kan göra mig på bättre humör - eller så flyr dom fältet för att de inte vill väcka björnen som sover.

annars är det bra här i London!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback