what a night

det jobbiga med att sluta halv sju varje fredag är att det blir en aniiiing stressigt om man ska hitta på nåt på kvällen. hur som helst så löste det sig ganska bra igår trots allt. jag lagade en kick-ass-middag till mig själv och hade lite egentid. mycket mysigt faktiskt. till slut kom även två stökiga småflickor inramlandes genom dörren och en av dom bestämde sig då att följa med mig to the partey. den äldre av damerna pettersson lämnade vi nerbäddad i sängen innan vi gick.
 

 
det blev en jävligt kul kväll. som alltid med dessa människor!
har fått sova i några timmar, och försökt gjort lite nytta nu på morgonen... (just fan, måste hänga tvätt). tänkte snart dra mig in mot stan för att kolla runt lite i affärer. ja i tisdags efter provet så unnade jag mig som sagt en klänning.. (har lärt mig av Ross att man ska belöna sig själv när man nått ett mål eller fullföljt någonting). så omedvetet gjorde jag nog det! ska försöka få tag på Ollan och hennes kära mor för att möta upp dom också.

hoppas ni får en bra helg allihopa!

Kommentarer
Amanda E P säger:

Åh jag måste få alla bilder!! (som ka hjälpa mitt minne på traven)

Svar: hahah! självklart ;) kan ju inte säga att jag var nån mästerfotograf igårkväll precis.. (och inte du heller för den delen hihi)
jessica

2012-10-27 | 20:48:42
Bloggadress: http://stupidmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback