turist i London

har precis skypat med mina fina tjejer hemma i Sverige (okej hälften av dom sov, men det var kul med dom som tittade förbi hihi) och åh va glad jag blev av det!

vad har vi annars gjort idag? tråkigt nog måste jag säga att vi pluggade hela förmiddagen (efter att jag haft en superbra start på morgonen med Skype à la frasse&bella wiiiho). men vi var duktiga och åkte sen in till stan för att vandra lite. ollie hittade lite olika saker hon behövde och jag bara var med som råd. vi mötte sen upp emelie, köpte lite macarons och åkte sen vidare hem. jag och Olivia har nu haft filmmys då vi kollade på 21 Jump Street. med han... chansning tatum! förjävla snygg den där karln ....

försöker lägga upp alla bilderna men det går inte så bra vad de försöker visa är iaf att vi varit på typ världens största leksaksaffär, Hamleys. typ 5 våningar - hade jag varit liten 6-årig tjej där inne hade jag svimmat!! vi var även på en jättemysig butik fullt med julgrejer (fick ont i magen av att tänka på det, längtar som tusan!) sen köpte vi macarons och gick förbi hotellet från filmen Notting Hill - the ritz! höjdpunkten var nästan när jag och Olivia går på gator med affärer vi bara kan drömma om att vara stammiskunder på, och Olivia tar upp mobilen när emelie ringer och svarar "shoo bree" ... Woopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback