till min vän

jag tänkte tillägna det här inlägget till en fin vän (så att han kanske läser min blogg lite oftare..) ni vet att man brukar säga saker som att "man inser vad man saknar när det är borta". det är först nu när jag har landat och det har gått några veckor som jag kan känna det. i början var det så mycket som hände att jag knappt hann tänka. men som sagt, det finns vissa personer som jag verkligen saknar. och fanimej Rindan, du är en av dom!

fick en trevlig överraskning när jag fick ett samtal från min käre vän Rasmus Rindstål imorse. wohooo... bra start på dagen skulle man kunna uttrycka det! har inte träffat, sett eller knappt pratat med honom på 5-6 veckor, så det gjorde min morgon kan jag meddela. pratade i flera timmar om allt och ingenting.. låter som att jag får komma hem och styra upp lite saker assåååå. om inte annat så måste jag ändå komma hem snart, för måste få en sån där björnkraam av razziie! det är ganska uppenbart att man inser vilka som verkligen betyder nåt när man är borta. just sayin'

"Jessica, jag loooovar att komma till London!"
 ja men gööööör det då brysh! vi skulle regera här borta.... BIG TIME!

(tjejen i mitten ligger mig ganska varmt om hjärtat också faktiskt... hihi) 



He's got the look
(och han gillar sin skjorta också)

Kommentarer
raggerind säger:

skön sommarskjorta ju!

2012-10-28 | 17:03:24
Amanda E P säger:

Jag läste "till min vän" och tänkte "åååå, ännu en kärleksförklaring till mig, jag känner detsamma!!" sen läste jag.. besvikelsen va stor :(.... hehe. Tack för idag hjärtat, riktigt kul att du ville följa med :) x

Svar: hahahaha jag dör !! du är så söt :* tack själv, var jättekul att jag fick följa med !! verkligen.. :) hihi. xoxo
jessica

2012-10-29 | 23:34:31
Bloggadress: http://stupidmind.blogg.se/
Julia säger:

Vad trevligt att jag fick vara med på ett litet hörn... :) puss på dig!

2012-11-01 | 20:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback