Så...

... Nu har jag varit extra tjejig och läst alla typ 548 olästa blogginlägg jag haft sen jag åkte på bloglovin. ibland lönar det sig att åka tåg till och från skolan. hej och hå va kul man kan ha !

har förflyttat mig från Engleheart Road till Starbucks vid Waterloo, och har precis avnjutit vår favorit"gröt" som vi kallar det. låter otroligt märkligt, men kan vara något av det bästa jag nånsin ätit i frukost/mellanmål-väg. apropå gröt är jag överlycklig över att jag ska få göra riktig frukost på morgonen numera... oj vad jag ska sponsra mataffärerna genom att köpa havregryn och annat smått och gott.

för övrigt skrattar jag bara åt tanken på att vi ska kånka upp våra ton-väskor uppför långa smala trappor till nya lägenheten .. (kan meddela att vi bor högst upp) it's gonna be a good day !


Kommentarer
Felicia säger:

Åh oj vilka fina rumpor ni kommer få!

2012-10-15 | 00:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback