måndag

måste börja lära mig en sak... ha alltid med paraply i väskan!! ... & gå och köp dig ett par stövlar. converse är nog inte optimalt trots allt (jag står fortfarande fast vid att det är världens bästa skor)

min dag har iallafall börjat prima, då jag och Amanda tog ett träningspass på gymmet. man behöver typ inte träna magen när man är med henne, just sayin'. jag lämnade henne i skolan efter att vi avnjutit våra goda matlådor... åkte hem, lämnade grejer och är nu påväg tillbaka till the School. En del av mig tror att jag är på fel tåg men en annan del hoppas på att grejen som visar "next station..." bara har hakat upp sig! vi får väl se om jag anländer till Waterloo snart helt enkelt.

så fruktansvärt charmig vän jag har ...


Kommentarer
Amanda E P säger:

Vilket charmtroll.....

2012-10-08 | 22:47:20
Bloggadress: http://stupidmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback