lördagsmys

det blev en lördagkväll hemma i lägenheten. tog mig som sagt ut idag och strosade runt lite på Oxford Street. (okej, det vanliga... Top Shop. punkt. där kan man vara i en evighet) men gick även i lite andra affärer. hittade två möjliga grejer att ha på mig denna kväll, så jag köpte båda två. när jag sen insåg att jag hade köpt nytt tunnelbanekort några timmar innan så var det inte så kul att kolla på kontot hehe. men som sagt - har ju inte unnat mig så mycket shopping här ännu så såna smällar får man ta hoho. meeeeeen det jag skulle komma till var att jag var påväg hem till emelie och stephanie som har flyttat in i en lägenhet tillsammans. men det blev inte så. istället hamnade jag under täcket, fryssen och illamående. resten av kvällen har jag ångrat mig var tionde minut och tänkt "jag skulle ha åkt", men efter många om och men så insåg jag att det var lika bra att jag var hemma när jag inte var på topp. jag vet hur jag blir annars. det får helt enkelt bli en annan dag!
 
tänkte berätta lite information som har kommit fram den senaste veckan. först och främst kan jag meddela att provet gick bra och jag kommer få flytta upp en klass. tror större delen av klassen kommer få göra det, och tanken var förmodligen att vår Boss (Rosssyyy) skulle följa med oss. men NEJ... han släpper bomben om att han ska flytta till Sydney och bli lärare där istället. men SKÄRP DIG! när jag trots allt insåg att han faktiskt skulle flytta så tänkte jag att okej "det blir väl efter jul, jag hinner avklimatisera (är det ett riktigt ord eller hittade jag just på det?) mig" - fel av mig IGEN... Ross tackade för sig igår på sista lektionen. wtf.. blev faktskt lite deppig. vi alla är rätt eniga om att han är en av de bästa lärarna på skolan + att man har fått bra kontakt med honom. det är som att han har känt oss i flera år, kan oss typ utan och innan... han sa också att han aldrig har haft en klass som han kan vara sig själv med innan våran. fan.. nu ska jag försöka bonda med någon annan lärare. (som för övrigt är en tjej... kanske är tur att 97% av vår klass är just tjejer). SÅ mina vänner... DÄR kom den dåliga nyheten. minns att jag skrev för nån vecka sen att jag har haft så tur med lärare och att "turen vänder nog nästa termin" .... hmmm verkar som att Santa Claus är tidig iår... (nej men oj va negativ jag är, bruden kanske är riktigt jävla bra.... men jag saknar Ross redan. jävla australienare till karl !!! pull yourself together... stanna i London!) ... inte för att jag hade bangat på att få bo i Sydney... åter igen, hur kunde jag välja en sån regnig och osolig stad?
 
apropå regnig och osolig stad så var det faktiskt ganska fint väder idag. om man bortser från det faktum att det var svinkallt... (men tror ni i Sverige har det liiite värre... inte alls skadeglad). hade faktiskt med mig kameran ut för att jag skulle ta lite fina höstbilder. MEN jag glömde det faktum att jag behövde ta upp kameran ur väskan för att det skulle kunna bli några bilder. såååå..  TOMT på bilder var det här. känner dock för att bjuda på lite trevliga pics på mig och min twin. ibland undrar jag om vi har fått två halvor av samma hjärna. så lika kan vi tänka ibland. men jag gillar det. jag gillar henne. (ps. hon ser inte sådär läskig ut i verkligheten... faktiskt).
 


Kommentarer
Amanda E P säger:

Ja det där med samma gärna låter inte helt omöjligt ;) Ändå lite läskigt att vi är så lika haha, men jag gillar det också! För jag gillar dig! :) puussss

2012-10-28 | 14:06:55
Bloggadress: http://stupidmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback