kvällsfilosofi

 
asså söt tant jag såg på tunnelbanan. en liten kvinna med rock ända ner till fötterna, en liten basker och benen var så korta att de gick i 180. blev nästan lockad att gå fram, ge henne en klapp på axeln och säga "you go girlfriend". skönt att det finns fler myror där ute!
 
idag har jag gått med två snorungar i skolan (det är tur att jag tycker om er iallafall hihi) så jag sitter bara och väntar på att min förkylning också ska bryta ut snart. men förhoppningsvis känner inte den sig så välkommen hos mig. hur som helst, efter skolan tog jag en fika med fina Nicole och Jossan... så himla kul! jag glömde ta en fin bild på dom för våra munnar gick i ett. jättemysigt att träffa dom lite snabbt innan dom skulle flyga hem till Svedala. hoppas det gick bra hem tjejer!
 
 
efter det och jag gick och strosade lite på Oxford Street. tro mig.. på Top Shop finns ALLT man behöver. helt sinnes.. men jag är fortfarande på mitt sneak-peak-stadium. har alltså inte handlat så mycket ännu. hur som helst så lekte livet lite extra och jag åkte därför tillbaka till affären där jag sett dom där skorna jag berättade om förut, som jag inte kunde sluta tänka på? dom.var.fanimej.helt.amazing... men ska jag ha turen att dom fanns i min storlek? ska det vara så bra att dom kommer in till butiken igen? SVAR NEJ. efter det har jag faktiskt varit lite deppig. det där fanskapet till Sko-Gud verkar aldrig vilja vara på min sida.
 
nu säger jag godnatt, om några timmar ska jag upp och träna med Mandis... tagga beach 2042! (jag kommer hinna, ingen vass det året iaf wooop woop)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback