heeeeeeeeeeeeeeeeej

 
men tjeeenare på er !
jisses vad dålig jag varit på att uppdatera ! men jag har ju lite annat att göra här.. ibland. dessutom är min älskade Sony Vaio lite... tja, let's just leave it there. Sony Vaio...
 
huuuur som helst! det är fredag redan. helt sjukt. under dessa dagar jag har varit tyst så har vi hunnit fått finbesök. Olivias mamma är i vår kära stad för att hälsa på sin dotter och hennes otroligt underbara sambo! (a.k.a .. ME) i onsdags när hon kom bjöd hon på hejdundrande middag. TACK EVA, DU ANAR INTE HUR TACKSAM JAG ÄR!! känns som jag fortfarande är mätt efter den middagen... jag säger bara italienskt.. MUMMA! (visserligen var min "hej-vad-jag-är-allergisk-mot-gluten"-sida av mig inte så glad på mig efteråt, men vafan ... ibland måste man få unna sig!!)
 
 
skriver mer imorgon. eller i helgen. eller nån dag. ikväll är det halloweenfest som gäller. hej och hå. jag och min nya klänning ska ut och klubba! (det har varit varmt heeeela veckan... just den här kvällen är det SVINKALLT!) 
 
ha det så jävla bra hörrni !
smell ya lateeeer
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback