FRIDAY FRIDAY

 
det är inte varje helg jag sitter en fredag klockan 01.00 och pluggar. faktum är att vi alla tre var flitiga nog och gjorde det igårkväll. dagen hade dock varit väldigt lång (som vanligt på fredagar. slutar halv sju... tack som fan EF!). the lecture på morgonen var det inte Daisy som höll i, utan istället kom min kära international communication-lärare fram (han verkar för övrigt speedad på nåt hela tiden... väldigt trevlig dock) och höll i dagens fredagsföreläsning. den handlade om skillnader mellan brittisk och amerikansk engelska typ. JISSES va tydligt det var hur amerikanska vi pratar egentligen... men efter den här terminen kanske jag har fått sån där bräkig, sockersöt brittiska? det återstår att se...

hur som helst så åkte vi hem efter skolan, gjorde amazing mat i form av Tapas-mys. och hade sen lite bakstund efteråt. traditionellt fredagsmys med andra ord !

igår innan skolan var min kära sambo lite osocial när hon skypade med någon hockeypojke från Oskarshamn, så jag tog saken (kameran) i egna händer och flippade ut lite. så tja, som ni alla förstår så slutar det inte alltid klockers när jag tar tag i saker! woop woop
 

FREDAGSMYS!


 

Kommentarer
Amanda E P säger:

Du är översnygg min vän! Gorgeous gorgeous gorgeous! :*

2012-10-21 | 00:15:43
Bloggadress: http://stupidmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback