freaky friday

... jävlar i min låda vilken bra rubrik jag fick till !
 
har varit ganska freaked idag. började morgonen med ett rätt intensivt pass på gymmet med Amanda. vi är allt duktiga vi! trots att det kändes som att vi hade tid så fick vi ändå ta en löprunda till the lecture (typ föreläsning), som idag var med Ross the Boss. riktigt peppande och inspirerande lecture, kan berätta mer om det senare!
 
resten av dagen rullade på i rasande fart med Ilab, myslunch med emelie & sen barra allmänt flipp från vår sida. är det fredag så är det. precis vad som behövdes idag! på tåget hem var jag därför sprudlande glad och sjukt taggad på att gå ut och dansa. men iinget sånt idag - istället har jag packat ihop mina saker än en gång för imorgon smäller det... MOVING-FUCKING-DAY!!
 
ser fram emot helgen så mycket. vi hörs mer imorgon - nu ska jag nog sätta på en film. tycker jag är värd det efter lite packning och plugg hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback