done with the test

jag och Ollan har infört nån ny cool grej... nämligen att gå till tåget med lurarna i öronen och lyssna på musik. bredvid varandra, sida vid sida, inte prata med varandra, vara tysta. Ni anar inte hur kooola vi är assoow...

hur som helst, vi har precis gjort det här engelska-testet jag pratat om. måste säga att det är grymt skönt att få bort från axlarna.. har varit jättenervös inför det, men det gick bra. tror jag. känns det som. det var inte så svårt som jag trodde. nu har jag bara en uppgift att skriva klart ikväll så är jag nog ganska klar med läxor den här veckan (om inte Rossy ger oss nåt nästa lektion). jag hade ju även sagt till mig själv att jag skulle unna mig en brownie from konditoriet vi går förbi varje dag... dock moffade jag både choklad och ost&kex igårkväll (skyllde på att det behövdes gott till plugget... vilket iåförsig är sant hihi) så jag mådde illa. därför är jag inte alltför sugen på gott idag.. men vi får väl se hur dagen artar sig. blodsockret brukar vara nere på noll efter en dag i den här skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback