blue monday

today was the day. dagen jag har fruktat i hela mitt liv. dagen då jag hade gick ut från toaletten med papper under skorna. mm, den ni... det var ju iårförsig tur att klockan var sisådär tjugo i nio och skolan var ganska tom. en lärare skrattade dock åt mig när jag insåg mitt misstag. tänk så roligt man kan ha åt andra hihi!

apropå lärare så hade vi vår nya lärare idag. kan faktiskt inte riktigt kommentera om hur hon är ännu, det får komma lite senare. men hon verkar jättegullig och det är ju ett plus iallafall. vi har för övrigt fått ett nytt schema också, HEEELT annorlunda mot de andra veckorna. går fler tidiga dagar nu. skönt men ändå inte. känns som att det kommer bli svårare att träffa på allt annat folk utanför klassen nu.. men det blir säkert bra på nåt sätt ändå. hur som helst så hade vi 2 timmars håltimme idag så jag och Ollan tog vårt pick och pack och drog till gymmet. jag sprang som vanligt, men det var ganska tungt i benen idag. förstår inte riktigt varför.. men jag tog mig igenom det iallafall, och lite styrka på det så var man som ny igen. eller tja... det beror på hur man ser det. slumrade till flera gånger på Ilab-lektionen sen (kan ju meddela att det är en lektion där man sitter framför datorn och gör eget arbete.. tja, så trött var jag). det kändes konstigt att få sluta efter den lektionen för vanligtvis har vi flera lektioner efter, men jag kan ju inte klaga. det var faktiskt ganska skönt. då åkte jag och sambo hem för att göra lite nytta, nämligen att storhandla lite. älskar att bo i lägenhet, handla sina egna saker och så.. men är trött på att ständigt ha den här oron för pengar i huvudet. usch... ekonomiskt oberoende? JATACK!
 
min kväll blev ännu mera toppen sen när jag blev medbjuden av A.Piekert för att äta lite sushi. det var Blue Monday på Yo Sushi, vilket innebär att alla tallrikar på bandet kostade lika mycket (jaa jag fick äntligen prova sånt där "rulla-band-ta-vad-du-vill-ha-sushi) . jag som inte är så experienced med sushi fick bara en positiv överraskning, för jävlar i min låda va gott det var! jättefräsch ställe, jättetrevlig personal och toppen middagsällskap. min måndagkväll kunde inte bli så mycket bättre !
 


happy girl during her first Blue Monday!! but defenitly not the last... hi hi.

Kommentarer
Amanda E P säger:

Himla fina bilder de där :) Skulle jag kunna få alla som du tagit den senaste tiden. Usch, du får mer och mer poäng.... Jag tror minsann jag får fixa din design så att jag kommer ikapp ;) puss

2012-10-31 | 09:55:42
Bloggadress: http://stupidmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback