what is up??

tja tja bloggen!
JessiiieK här! what's up??
 
här in tha hoods rullar allt på. typ. iish. sopdag idag. woopa. osv. funderade på att slänga med OllanP i containern så att det skulle bli lite lugn och ro här på Bramham.. men kände att nä, det är ju jul snart så jag ska väl försöka vara snäll! (har faktiskt redan ätit en och en annan pepparkaka, så jag är på god väg). idag har jag för övrigt mina tigerbrallor på mig, och då är jag ostoppbar.. just sayin'. dock fick jag en liten dipp när jag jessica "skrivARN" karlsson idag fick en kommentar av nya läraren att jag använde ord "som det verkade att ett barn har skrivit". okej, för det första så fick vi typ 30 minuter att skriva något, och ni som känner mig vet att jag behöver typ tre veckor... för att inte överdriva. så mina adjektiv var kanske inte så exklusiva om man säger så. sen menade han förhoppningsvis inget illa... men jag är ju perfektionisten själv så när jag tänkte efter på vad han sa så ... vafan?! (inte för att jag inte håller med honom, jag menar... jag använde ju bara ord som "big" och "good"... flera gånger dessutom he he)

och ja, för övrigt kan jag meddela för er att det var vår nya lärare tycker jag har använt de orden lite för många gånger på 1,5 månad, eller vad säger ni? vet inte riktigt vad jag tycker om honom. men han är nog bra. tar väl däremot för mycket för givet att vi (läs: JAG... för resten av klassen verkar vara stensäkra på allting) kan allting redan. fast det kanske man ska göra på vår nivå? ooups...
 
apropå nåt helt annat så är det bullbak imorgon... woopa gangnam style! kanelbullar MUMMA.jävlar i min låda vad det ska bli gott. när man inte får mammas bullar får man ta till egna knep hi hi.  
 
 
 

Kommentarer
Felicia säger:

Fan va dålig du e på att lägga upp bilder segpropp!
Sen så glöm inte att ta med en kanelbulle till mig! Puss <3

2012-11-12 | 23:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback