swedish night

att jag kan säga "idag var jag ute och sprang i Hyde park" gör mig fortfarande lika fascinerad. så jag öppnar med att säga ... "idag var jag ute och sprang i Hyde Park" eller tja, iaf en del av den. Kensington gardens, vid min lilla favoritpöl full med svanar. Och tja.. det var väl inte lika vackert som det brukar med tanke på att det var mörkt. men ändå ... Alltid trevligt att kunna ta sin löprunda i Hyde Park - that could I get used to...

men ja allvarligt.. det var grymt skönt att få röra på mina dvärgben i friska luften. har även varit och kollat in ett nytt gym idag vilket jag förmodligen tänker bli medlem på imorrn eller nästa vecka. det andra har jag skrotat... så känns skönt att ha hittat ett bättre, snyggare och fräschare gym för mindre pengar!! en vacker dag kanske jag tillochmed klampar in och ber om medlemskap på Soho Gyms (vilket är liiite finare, liiite dyrare) men vem vet? efter nyår... ingen som vet vad år 2013 har att erbjuda.

ligger här själv i vår stooora säng. regnet ööööser ner utanför så det dånar på fönsterrutorna. klockan är snart halv två och jag kan inte sova. kanske är det för att det är just så att min kära sambo har lämnat mig i helgen.. hon åkte hem till svedala. fan det känns lite ensamt faktiskt. men jag har trots detta haft en toppenkväll med mandisen. vi käkade köttbullar, potatis och gräddsås... God bless IKEA!!

helgen blir fartfylld. ska ut med några kompisar imorgon. I Soho. har tyvärr aldrig varit där ännu (är så många ställen som jag fortfatabde inte sätt!!!) men vi har lite danskjävlar som vägleder oss. wooopa! nej faktiskt inte.. inget gangnam style. jag ska vara redig imorgon. För på lördag ska jag faktiskt provjobba... AaH wtf?! hihi spännande... det är ett café i närheten där jag bor. Pret a Manger... har börjar blivit ett riktigt favvo-hak. lika poppis som Starbucks... Finns överallt !

jag ska ge er lite bilder från veckan som varit... NÄR min älskade dator väljer att börja samarbeta igen! jag säger det igen.,, Sony Vaio!

puss och kram alla skumbananer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback