surprise

kära läsare!
från den varmasta, käraste delen av mitt hjärta vill jag be så hemskt mycket om ursäkt. jag har ljugit. ja jävlar i min låda vad jag gör för er i ett av de senaste inläggen. det är nära på pinocchio-moment faktiskt... med växande näsa och hela baletten. jag var defenitvt inte i Soho i fredagskväll och skakade rumpa, och tråkigt nog har jag heller inte varit och provjobbat på nåt himla Pret a Manger. nej sanningen är att jag tog mitt pick och pack och åkte till Sverige! jajjemen, hemlandet Svedala fick sig ett besök av en galen och förväntansfull liten myra!
 
det kan ha varit det bästa beslutet jag tagit på mycket länge, att åka hem för att se på Swedish House Mafia och träffa lite nära och kära! allt var ju en enda stor hemlighet så jag har nog aldrig fått så olika många adrenalinkickar under en och samma helg. det var så otroligt roligt att överraska er som jag överraskade, och att se hur glada ni faktiskt verkade bli över att se mig gjorde inte det hela så mycket sämre om man säger så! konserten under lördagskvällen var inte fy skam den heller... minst sagt. för att tala klarspråk så var det bland det bästa och coolaste jag sett och hört. fuck no att dom ska lägga ner - the dudes know their thing !
 
vid just det här laget hade jag en plan att lägga ut en jääävla massa bilder. för tro mig... sånt har jag gått om! men är det nåt som verkligen inte vill samarbeta när jag vill att det ska göra det är internet... och möjligtvis min dator. käraste Sony Vaio - du och jag kommer få en fin fortsatt tid här i London.
 
hur som helst... en toppen helg som gick alldeles för fort mina vänner. men se upp i backen - om 2,5 vecka är jag hemma igen. då är det julmys för heeela slanten!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback