jag lever

bad update. jag vet. och jag har såååå mycket att berätta. men jag gör det, snart. förhoppningsvis. för nu har jag några timmars plugg framför mig har jag tänkt. (sen vet man ju alltid hur det slutar...) jag har iallafall bunkrat upp med mysfrukost i form av havregrynsgröt med hallonsylt och torkade tranbär. helt okej start på dagen!
 
som sagt, jag har haft en hel del för mig den veckan som varit och jag har massvis med bilder att visa. men innan jag ger er ett så långt inlägg att ni kommer börja fundera på om ni hellre ska hoppa framför tåget än att läsa färdigt det, så kan jag åtminstone berätta om den mysiga (men kalla) gårdagen.
 
 
 

igårkväll var det nämligen dags för julbelysningen på Oxford Street att tändas. så efter en dag med skola och gym så åkte jag, ollan och några härliga tjejer i vår klass in till härliga (men ack så ständigt overcrowded) Oxford Street. dessvärre hade vi tagit fel på tid, så när stunden var inne för the lights att tändas så var varken mina fötter eller händer speciellt glada på mig. trots detta så var det en mysig kväll. det var ett riktigt stort jippo då det var artister som Lawson, Leona Lewis och ingen mindre än Robbie Williams som uppträdde. He's still got it, just sayin'. den sistnämnde var även han som fick äran att push the buttom för att tända alla härliga utsmyckningar på gatan. såååå fint. så nu mina vänner, har julen officiellt kommit hit till London. (6 november... hmm, oklart vad jag tycker om det). och allt som har med jul får mig att vilja åka hem och kramas med nära och kära. men jag ska njuta lite till här i this amazing city innan jag kommer hem. för veckorna rullar på som sjutton här, så innan ni vet ordet av så står Myran på Coop i Märsta igen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback