jag kan flyga, jag är inte rädd

jag är lycklig- jag lyckades hitta ett par välbehövliga skor idag. jag är sämst, för att jag inte lyckats blogga om allt jag varit med om den senaste veckan. jag har ångest inför en presentation jag ska göra inför klassen imorgon. men tänk positivt, jag kommer klara det!

annars är this London-style-thing-grejen ganska bra. träffade en efterlängtad tjej idag, och hade lite välbehövlig kvalitetstid för oss båda! (om jag inte lyckas ladda upp bilden så kan jag avslöja att det är Amanda jag menar annars... får ni glömma att jag skrev detta och lista ut det själva hihi) nu är det dags att sluta ögonen, trots att jag är pigg som en lärka. jag lovar, ni ska få en update i helgen... om min Sony Vaio tillåter det vill säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback