ingen vanlig onsdag

nix. not a ordinary day today. 21 november 2012. 20121121 (soft datum förresten, bara ettor och tvåor... sicken morgonspekulation). hur som helst...
 
GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG MIN 20-ÅRING!!
 
 
det känns lite konstigt att sitta här i en hård bäddsoffa i London just nu, och faktiskt inte kunna vara med på din dag idag. du fyller ju faktiskt 20!! men jag får försöka ta igen det när jag kommer hem... och jag VET att du kommer få en toppendag tillsammans med de andra där hemma ändå. vill bara att du ska veta att jag tänker på dig! (får be om ursäkt lite för bilderna, men jag glömde att jag inte har så många bilder från våra fina år tillsammans på den här datorn) (och får väl be om ursäkt för att bilderna är åt fel håll..) (och att den där brallan är med på alla bilder, men det kan jag inte göra så mycket åt... är man kamerakåt så är man hihi)
 
hur som helst anna. inser du att jag har varit borta lika längre som du, jag och bralls var tillsammans senast? jisses, tiden går fort iallafall. men vill bara säga att du är en av de personerna från back home som crosses my mind ooofta, och jag saknar dig massor. men samtidigt känns det skönt att veta att du är där när jag kommer hem. dock inte i samma hus som förut, men ändå.. hihi. ta hand om dig hjärtat, jag tänker på dig!
SAKNAR DIG BÄSTASTE

Kommentarer
Anna säger:

ååh min fina, tack snälla! <3 Önskar du var här med mig nu ju! Tänker på dig oftare än du tror! Love you! <3<3

2012-11-21 | 10:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback