helg

va underbart det är att ligga vaken på natten utav ljudet av regnet som öser ner utanför fönstret... NOT. Tjaaa, man vet aldrig riktigt vad väderguden i London väljer att bidra med för trevligt. hur som helst så känns det som att jag lärt mig sova här. ni som känner mig vet att jag har liiiite svårt att sova länge om morgnarna, oftast. det här är andra helgen i rad då jag slår upp ögonen vid halv elva... jisses vad händer? men det är ju rätt skönt också iåförsig.
 
sååå, nu är det helg igen. tiden går fort mina vänner. gårdagen var iallafall fylld med en massa blandade känslor. hade presentation på morgonen. orkar inte riktigt gå in på detalj, men jag gjorde det och jag är glad att jag har så fina och stöttande vänner nära mig. fick även flera kommentarer från de i klassen vilket värmde enormt. var även skönt att få prata med mamma och att höra min Brallans röst. det var på tok för länge sen! jag orkade iallafall inte vara kvar i skolan efter det så jag drog med hanna och amanda och käkade lite frozen yoghurt. vilket nytt favoritställe säger jag bara..
 
 
på kvällen var det dags att fira Hannahs 20-årsdag. hon fyller nämligen 20 år idag, så igår var vi medbjudna till en privat klubb för att fira henne lite. Fellish och Anna kom hit efter de slutade skolan, så käkade vi lite mat och fixade oss innan vi åkte för att möta upp de andra. måste väl säga att det blev lite krispis stämning i början med oväntade utgifter + otrevlig personal. men över lag var det en rolig kväll, självklart tack vare sällskapet! jag hade dock önskat lite lättare musik, så hade jag kunnat dansa loss rejält. bilder har jag... men dom ligger på kameran. och kameran ligger på mikron. och jag ligger i sängen... så ja, ni kan ju förstå vad jag prioriterar och inte. hi hi.
 
usch va klockan rullar på. nu ska jag slänga mig in i duschen så får vi se vad dagen har att bjuda på idag. kan tyvärr inte kommentera någonting om vädret ännu för... tja, rullgardinerna är nerdragna. helt enkelt. punkt och slut!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback