fredagkväll


nu
man får verkligen klappa sig själv på axeln när man gått till gymmet trots att man minutrarna innan hållit på att somna av utmattning på både föreläsning och lektion. men vi pallrade oss dit. och gjorde det bra! dagen till ära provade vi på Soho Gyms, vilket är tar vårt gamla gym.... med HÄSTLÄNGDER. det är så fruktansvärt mycket bättre och jag börjar fundera på om det inte är värt det att betala lite mer för att få ett bra och motiverande gym. får fundera på saken...
 
för tillfället skulle jag döda för lite grönsaker med dip... eller en varm choklad från RC Chocolate i Sigtuna... eller varför inte lite falukorv? neeej.. det är ju faktiskt fredag så en grillad köttbit skulle sitta fint. nej men det blev istället en broccoli/ost-soppa till middag. den var faktiskt ganska god, så jag ska inte klaga... hmm, när jag tänker efter så består 85% av mina inlägg om instick om mat. betyder det att jag älskar mat? eller att jag alltid är hungrig? jisses, både låter ju inte alltför fantastiskt.
 
nu ska jag och Ollan ta en sväng till otroligt mysiga Covent Garden. vi får se vad vi hamnar, men ett café eller pub är väl de alternativen som står på listan. fredagsmys på stan så att säga. imorrn blir det däremot biomys med bland annat den snygga tjejen till vänster (tjejen längst till höger är inte så pjåkig hon heller tihi...). twilight... here we come! mjaaauuu..
 

Kommentarer
Amanda E P säger:

Jag tycker det är helt okej med matinlägg ;) hahaha. Inspiration till min framtida kost! Glöm inte ta med dig massa saker från Sverige som inte finns här. Har redan en lång lista till mamma och brorsan haha x)

2012-11-16 | 21:30:03
Bloggadress: http://stupidmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback