fathers' day

 
 
idag vill jag såklart uppmärksamma en enormt viktig person i mitt liv.
självklart pratar jag om min älskade far. ibland kan det behövas en tripp x antal 100 mil bort för att uppskatta sina föräldrar lite extra. men jag kan säga en sak helt klart, utan den här mannen hade jag inte varit den jag är idag. och han tillsammans med den där kvinnan vid hans sida, som på nåt sätt gav mig liv, har gjort alldeles för mycket för mig - som jag är så tacksam över. är kanske inte alltid så bra på att visa det.

hur som helst så saknar jag den här knasiga personen till pappa jag har. helt klart en person som kan ge ett leende på allas läppar. saknar dina dåliga skämt farsan.
 
jag hoppas att du får en fin farsdag tillsammans med alla där hemma, och vill bara att du ska veta att jag tänker på dig! puss och kram, jag älskar dig yooou craazzy man!!
 
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback