2 glas vin och jag är körd

 
igår var vi även på nån slags museum. "British Music Experience" hette det. det var ett riktigt heaven on earth för mitt musikhjärta. fick se både outfits från Freddie Mercury och the Beatles... inte fy skam med andra ord. Desutom fick Ollan njuta lite genom att sjunga och spela piano inför alla. jag var nog inte den enda som rös... just sayin'.. Apropå musik så frågade Andreas mig idag (vilket är lärarens namn) om vilken musik jag verkligen avskyr... och jag kom inte på nåt!! hemskt... men jag satt där och funderade - jag är en riktigt allätare. ena stunden sitter jag och diggar satan till Metallica, medans jag andra stunden kan sitta och gråter en skvätt till One Directions söta låtar... för att sist men inte minst hoppa tills jag kroknar på Swedish House Mafias konsert... vad är min genre??! have no idea. kanske är därför jag såg ut som ett frågetecken och bara fick fram "eaahh" på den frågan imorse.
 
hur som helst. det var en kul upplevelse iallafall. och efter det gick jag och Ollan och turistade tills vi var trötta i både kropp och knopp... fick äntligen se Tower Bridge också! *överlycklig*. det var så otroligt vackert, speciellt igår också när himlen var blå och bara några få moln var synliga... ni anar inte vilken vy det var!! och nej, jag kan fortfarande inte förstå att jag är en Londoner... (vilket för övrigt är mitt nya favoritord)
 
bilder kommer. det funkar inte att lägga in dom just nu bara. ska snart dra oss till Amanda eller tll nån mysig pub. middagen idag blev köttbullar... MUMMA so to speak. jag har förberett ett litet (läs; långt) inlägg från förra veckan med en massa bilder och tjossan + en häääärlig intervju med min roomie.... DET VILL NI INTE MISSA !!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback