two days left

juletid måste vara den tiden på året som det utan tvekan spenderas mest pengar.. för herregud va jag har spenderat pengar (och jag har ändå försökt hålla en god och braa budget.) men det är det värt. älskar julen, älskar att köpa julklappar till mina nära&kära och tja... allmänt all den här julstressen är ganska charmig i sig.
nu har jag precis packat min väska. vi får se om det blir övervikt den här gången, jag håller alla tummar jag har för att det inte blir så. vi får helt enkelt ta och se.
 
igår var min sista grej i skolan. en presentation. så skönt att ha det gjort, och jag måste säga att jag älskar min lärare i det ämnet. okej, älskar är ett starkt ord... med tanke på att han är en ung kille (och att min andra lärare verkade vara avundsjuk på puben i fredags över att vi inte verkade gilla honom lika mycket.) men hur som helst så kändes det väldigt bra efteråt att ha det gjort. och det var ju inte sämre att ha älskade amanda eriksson piekert med tummarna upp i vädret hela presentationen. du är för go, vad skulle jag göra utan dig?
 
efter skolan tog vi en liten hejdå-sushi med vår goa göteborgare. hon åker fanimej imorgon. asså det är helt sjukt. helt jävla sjukt... ska ägna ett helt inlägg åt det efter detta men måste bara få säga att magen gör riktigt ont av tanken på att inte träffas varje dag. emelie, fina fina emelie.
 
idag har jag och sambon fixat våra naglar så nu är vi fina till jul. (hoppas att de håller fram tills dess... jag och naglar brukar inte vara bästa vänner). och nu är tillochmed väskorna packade som sagt. imorrn blir det sista dagen i skolan, och sen ska vi nog ta och fira in jullovet med lite goa människor på puben. på lördag kommer jag vänner, see you then!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback