träningsabstinens

jag borde starta en egen grupp att vara head master för. Anonyma müslinister eller nåt. herregud va jag kan bli beroende av müsli. igår kom jag på mig själv att bara stå och äta ur burken. hade jag inte varit tvungen att skjutsa mormor hade jag väl stått där än. nää.. släpp sargen kvinna! det är väl tur att jag och ollan har slutat köpa müsli till our home in London iaf..
 
igår fick jag sån abtinens att jag gick till SATS och "frös upp" mitt kort. sååå skönt det var att bara springa av sig och köra lite styrka igen. visserligen måste jag frysa tillbaka kortet nästa helg igen, men det är det verkligen värt. det är alltid soft att faktiskt ha möjligheten att gå och träna. dock har jag blivit så morgontrött att jag blir mörkrädd. vad hände med de där dagarna då jag åkte till gymmet vid halv sju innan jobbet? tjaa... vill bara kunna komma in i såna rutiner igen. men det får nog vänta ett tag till. idag valde jag iaf att ta träningen i eftermiddag, och nu mysa upp mig i soffan och kolla på julkalendern. det är bara jul en gång.
 
§
 

Kommentarer
Amanda E P säger:

Känner igen mig på morgontrötthetspunkten (långt ord..). Jag har fasen aldrig varit så trött som jag är numera. Kommer ju knappt upp och missar alarm osv. Vad gör London med en?? x

2012-12-22 | 00:54:17
Bloggadress: http://stupidmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback