sunday, lovely sunday

gooodmorgon!
idag tänker jag faktiskt klappa mig själv lite på axeln. tog mig ut och sprang och det var såå skönt. sprang lite längre än vanligt också, så det känns ju bara toppen. håller med bästa fia - det måste få vara okej att berömma sig själv om man gjort ett bra träningspass. hur fortsätter man annars bli motiverad?

hur som helst. sitter just nu och har ätit mig en skål med havregrynsgröt. förstår fortfarande inte hur jag kan älska det så mycket... när man tänker efter. jag har kollat lite på Greys Anatomy också.... aaah ge mig säsong 8! har inte sett ett enda avsnitt, och jag som förut var beroende av det. när jag kommer hem till Sverige får jag försöka komma ikapp. hihi (töntig, jag vet).
 
är väl speciellt glad att jag tog mig ut och tränade efter den här gotte-helgen. jajjamen, det skulle jag vilja kalla det. eller gotte och gotte... i fredags var vi iallafall på puben. fan att vi inte varit där tidigare? det var så himla roligt, och det var många lärare och elever från skolan där. det var första gången, men definitivt inte sista gången vi satte våra fötter där. igår åkte jag och mandisen till Bath för att traska runt på julmarknad. kan ju inte säga att jag hittade julkänslan riktigt med tanke på att det kanske var 15 plus, minst, strålande solsken, blå himmel och snustorrt på marken. men efter ett köp brända mandlar (eller va sjutton heter det?) så var känslan på liiiite högre nivå. förutom julmarknaden i sig så var Bath ett otroligt fint ställe. det ligger en bit utanför London, typ 1,5 timme tog det med tåg. Äntligen fick jag se lite mer landskap, som jag bara sett på bilder. Englands landsbygd är verkligen inte att leka med - otroligt vackert och en helt annan känsla en att vara här i stan. Hoppas jag får chansen att se mer utav det!
 
idag har jag planer att åka och julhandla lite, som förmodligen resten av London också planerar att göra. sen måste jag sätta mig och plugga. skolan är så snäll att ge oss två presentationer att göra sista veckan. tja... jag är ju inte förvånad? det är ju alltid såhär det blir. allt i sista sekunden. hur som helst, det är bara att bita ihop och ta sig igenom det. den första är redan imorgon, så vi får se hur det går. lite senare ska jag nog ta mig lite kvalitetstid och umgås med Åke och Olivia också när han faktiskt är här och hälsar på dotran sin!
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback