söndagshäng

 
 
jag älskar London.
men Oxford Street gör mig ond.
jag brukar i vanliga fall vara ganska artig och trevlig mot folk.
men Oxford Street för mig ond.
riktigt ond faktiskt.
när jag går där, då gillar jag inte folk.
och folk gillar inte mig.
 
jag känner mig helt slut. slut som artist. men det känns ändå som att jag fått mycket gjort idag. jag har gått runt i diverse olika affärer och nu känns tankarna på julklappar lite bättre och närmre faktiskt. har dessutom haft ett bra talk med söstra mi där hemma så nu är vi ganska synkade. så imorrn eller tisdag blir det julhandling för heeela slanten. ska bli skönt att få julklapparna klara. får dock hålla tummarna att allt får plats i väskan påväg hem.
 
sitter just nu på Zacks. har som sagt skypat med syster och bör fortsätta med mitt plugg. men jag vill inte. jag vet att det är sista veckan, men fan. får ingen motivation eller inspiration heller för den delen. jag älskar att skriva, men det tar fan kol på mig. den här lilla delen (läs; alldeles för stora delen) av perfektionism inuti tar kol på mig.
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback