schweeet

hola, it's me again.
sista dan i skolan. och har sitter jag. har Ilab och gor inget vettigt alls faktiskt. sitter och lyssnar pa Fleur och Anna som ska gora ett diplom at sin larare. de har turen att fa en av de absolut basta pa hela skolan. dessutom verkar de ha haft en uuuurmysig och bra klass ocksa. men jag ska inte klaga, varan ar go ocksa. synd bara att det tog sa lang tid for alla att chilla och slappa loss lite. men men.. nasta termin far jag en ny klass anda. spannande..

sitter dessutom och vantar pa min karaste skaning. hon ar nanstans, och forsoker tappert frakta hit sin suitcase. tyvarr kan jag inte ringa henne, sa kan inte sticka och hjalpa henne heller. where are u girl? ikvall blir det iaf en svang till puben som jag sa, for att fira in jullovet litegrann. men imorrn vettnii... om mindre an 24 timmar jag hemma i sverige igen. hur later det?
 
 
det har var en av de forsta bilderna som togs har i London. helt sjukt vad tiden gatt fort. mycket som forandrats. jag har numera inte langre blond. jag har kort har och samre hy as never before. (typ). allt har alltsa inte blivit till det battre!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback