saknar

nu börjar jag bli lite sprallig över att komma hem. det finns otroligt många jag saknar, men just i det här inlägget vill jag lyfta fram två otroligt bra och viktiga personer för mig. två tjejer jag inte har träffat sen mitten på september... vilket är väldigt länge för att vara oss.
 
två tjejer.. tillsammans är vi verkligen ett gäng idjots. humle, dumle och schvumle. pluto, piff och puff... jag hittar fan inget bra. the randoms, kalla oss vad du vill. men tillsammans är vi oslagbara. bästa underbara ni <3
 
 
 
haha jag vet... bilden är inte den vackraste ever. men skitsamma. vill bara säga att jag saknar er. saknar er så fruktansvärt mycket. men känns samtidigt så bra att få komma hem till er, veta att ni är där. skypa med er då och då. veta att ni inte försvinner. för utan er vet jag inte vad jag skulle ta mig till. vår freakade vänskap är svår att slå.

frasse och bella. ni må vara frasse och bella för många. men för mig är ni oersättliga. saknar er. saknar handbollsträningar med er, saknar dans-i-duschen med er. saknar pepparkaksbak med er. saknar allt med er! snart är jag hemma och ska krama ihjäl er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback