lördag

godmorgon alla fina!
hoppas ni mår bra idag, såhär första dagen i december! själv sitter jag och har precis ätit en skål gröt och väntar på att Ollan ska vakna... JAG VILL SE JULKALENDERN!! vi får hoppas att det finns en SVTplay-gud och att han låter oss titta på det!

igårkväll tog vi en tripp till Notting Hill för att möta upp Amanda. hon visade oss sina hoods, däribland "blå dörren" och bokhandeln i filmen Notting Hill. mysigt!! sen tog vi oss till Tesco (älskar att mataffärerna här har öppet till midnatt..) och köpte med oss chips och morötter - vilken kombo aight. Mandisens mamma hade ju tagit med DIP från Sverige... åh det var inte igår! hur gott som helst kan jag meddela.
 
om bara några få timmar kommer mamma och pappa. min tanke var att hinna boka bord någonstans till ikväll. vet dock inte vart... har mega-besluts-ångest! känner jag herrskapet rätt så är det väl bra vad jag än bokar för place.
 


hittar tyvärr inte bilderna på båda mina föräldrar. lligger nog på hårddisken.
men här är jag och min knasiga, älskade pappa i Rom.
 
nej nu måste jag faktiskt försöka få upp den här jävla bruden från Oskarshamn...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback