last week

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
what's up people? jag verkar vara speechless nuförtiden för här kommer ännu en bildbomb om vad som hänt den senaste tiden. ska jag vara ärlig så vet jag inte vad jag berättat om och inte. meeeen hur som helst, då får ni helt enkelt blunda om ni inte pallar! bilderna ovan är iallafall från förra måndagen då jag, amanda och hanna var på en klubb som hette under the bridge där det var "showcase live". tänk er att komma in på Tric i One Tree Hill... lite sån känsla var det över hela situationen. det var inte sämre när vi även pratade (tack vare amanda) lite med artisterna. en av dom var för övrigt svenske Andreas Moe... hur trevlig som helst! ångrar inte alls att jag inte var med starstrucked och tog en bild med honom...
 
 
på tisdagen var jag och Ollan ch utforsade lite i affärer på dagen innan skolan. på kvällen tog vi istället vår käraste göteborgare till en spansk tapas-returang. det mina vänner, var vad jag brukar kalla ett MUMMA-MOMENT. defentivt ett ställe jag kommer besöka fler gånger !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
på onsdagen var det en lång skoldag igen så då tog vi det bara lugnt. (vad jag minns). jaaa juste, vi hade lite roomie-mys eftersom Olivia skulle ta sitt pick och pack tilll Sverige dagen efter.
 
på torsdagen vaknade jag själv, gick till skolan själv. det var både skönt och oskönt. ganska konstigt faktiskt. men efter en dag i skolan så åkte jag hem för att ta en löprunda innan Amanda kom över på lite köttbulls-middag. åter igen... tack IKEA för att du finns! det blidde även lite fruktsallad... och ost och kex... tja, man kan säga att vi länsade våra skåp lagom till att jag skulle åka hem till Sverige. en bra deal tycker jag!
 
 
och som ni alla vet vi det här laget så flög jag hem på fredagen. gooosh, var speedad, nervös och förväntansfull hela natten/dagen/kvällen/natten/ochrestenavhelgenockså. det var toppen helt enkelt.
 
nu är jag ju dock lite efter igen. borde ju skriva ett inlägg om DEN HÄR veckan som gått. men det får ni... lite senare... kanske. see you latro, aligatro !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback