hem ljuva hem

jullov. fan det var inte igår. har inte riktigt fattat det ännu. men skönt är det. och det firade vi med att vara vakna. massor. vakna hela natten närmare bestämt. om det var ett smart drag när det var dags att flyga hem till Sverige är ju en annan femma. men YOLO som jag brukar säga.. (kan vara världens hemskaste fras ändå..) kul var det iallafall, men mina fina vänner. och jävlar i min låda vad jag kan skratta åt allt vi hann vara med om på så kort tid. väl vid flygplatsen var vi kanske inte de bästaste vännerna mot varandra. förjävla trevligt man kan ha det när man inte har sovit.
 
men nu till det viktiga. jag är hemma. hemma i Sverige. hemma i Märsta. hemma på landet. älskade Odensala. fuck storstan för ett par veckor. fuck London. ska försöka njuta av tiden hemma med nära och kära så mycket som möjligt. kom som sagt hem i helgen. till snö, vinter och kallt. kaos. men jag säger bara HEJ MITT VINTERLAND, NU ÄR JAG HÄR!
 
jag har hunnit med en hel del sen jag kom hem. träffats massa underbara vänner, kört en jävla massa bil, ätit god mat och bara njutit av att vara hemma. nu vill jag göra allt som hör julen till. köpa julklappar (har jag typ redan gjort), lyssna på julmusik, julbaka och... slå in julklappar. okej, det sistnämnda är jag inget stort fan av måste jag säga. hur som helst, jag är ett julfreak.. helt klart. så därför är det extra kul att vara hemma, även om det bara är för två veckor.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback