hejdå tjejen!

inatt drömde jag om en go göteborgare. en lång, blond, fin göteborgare. ni vet en sån där härlig en som verkligen kan bräka på med göteborgska bara hon vill? anledningen för att jag drömde om henne var nog för att igår kramade jag henne hejdå. jepp you heard me. vår emelie flyttar hem till Sverige idag!
 
det känns konstigt. riktigt konstigt. och jag hade ont i magen hela dagen igår. innan, när jag insäg att "fan, vi ska säga hejdå.." och efter ska vi inte ens tala om. att ha träffats typ varje dag i tre månader. delat mycket, gjort mycket tillsammans. så nu ska hon flytta hem. känns så tråkigt... men samtidigt är jag sjukt glad för hennes skull. för din skull emelie. för jag tror du kommer må så himla bra att få komma hem till alla där hemma som saknar dig. nu kommer du även ha ett gäng idjots som saknar dig här borta i London as well !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tack för dom här månaderna tjejen. så mycket har det blivit. alla skratt, alla sjuka historier, alla idioter vi träffat, alla kommentarer som bara vi kan lägga som bara vi swedes förstår, alla mysiga stunder. vi ses snart igen min fina vän! kommer sakna dig lilla hjärtat!
 
 
 
 

Kommentarer
Emelie säger:

Älskade vännen!!!!! Vad fin du är!!!! <3 Får tårar i ögonen när jag läser... Kommer sakna dig så mycket!!! Men vi ses snart igen :) Massa pussar & kramar <3 <3 <3

2012-12-16 | 13:16:25
Bloggadress: http://mlisamuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback