arg som ett bi


 
one down. one to go. tja.. jag pratar inte om antal lärare jag nitat idag. det skulle ju iåförsig varit lite roligt... lite gangster-style sådär. men nä, jag menar om muntliga presentationer. japp. we had one this mornin'. me, olivia and my danish-lover. vi var duktiga, riktigt duktiga. och guldstjärna till oss som faktiskt var de enda som var förberedda att göra det. mycket bra tjejer!
 
sitter just nu på Ilab, har lite Mumford&Sons i lurarna och försöker mig på att börja skriva på nästa presentation som ska göras på onsdag. har även hunnit med att undvika både en, två och tre personer i denna minimala skola. hmm.. man kan säga att fredagen var rolig, helt klart. men såhär i efterhand? tja.. är det ett YOLO-moment så säg?
 
om 29 minuter tänkte jag hur som helst packa ihop mina grejer och ta mig till Oxford Circus. skulle vara grymt skönt att få julklapparna köpta redan idag. igår fönstershoppade jag lite, och det gick ovanligt bra faktiskt! (hur bra det nu kan gå när man fönstershoppar?) och idag ska jag väl helt enkelt bara ta och... spendera pengar. så käraste familj.. ni kan väl iallafall låtsas att ni gillar julklapparna ni får iår? tack på förhand!
 
bilden har inte mycket med texten att göra. det är inte grabben på bilden jag är arg på. defenitivit inte. bilden är bara associerad till ordet "familj" som förekommer här på slutet. kändes lite tråkigt med bara en hög med text. nöjd med den informationen? ja, det var väl det jag tänkte hörrni.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback